Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kecewa 2 Kali Pinangan Kekasih Ditolak Kerana Miskin, Gadis Bunuh Diri !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kecewa 2 Kali Pinangan Kekasih Ditolak Kerana Miskin, Gadis Bunuh Diri !!!

Kecewa 2 Kali Pinangan Kekasih Ditolak Kerana Miskin, Gadis Bunuh Diri !!! |Seorang wanita Sulfiani 22 tahun ditemukan meninggal dunia dikhabarkan bunuh diri akibat hubungan cintanya tidak direstui oleh kedua orang tua di kampung Melakke Medan.

Hal itu di ungkap oleh sahabat mangsa yang mengaku malam sebelum kejadian Sulfiani meluahkan rasa kecewa terhadap kedua orang tuanya melalui perbualan Panggilan talipon.

Dia berkata kalau Semua orang tidak mengizinkan hubungannya dengan Tahir 24,”dan kakaknya akan menjodohkan dengan lelaki lain yang lebih kaya dari tahir ujar Suriani memberikan keterangan semalam Senin (6/3/2017).

Menurutnya mangsa dilarikan ke hospital setelah meneguk sebotol racun selepas pinangan kekasihnya tahir ditolak oleh kedua orang tuanya.

Sebelumnya dimaklumkan keduanya berkenalan pada bulan Ramdhan tahun 2015 lalu ketika balik dari solat tarawih.

Sejak perkenalan itu keduanya saling bertukar no Hp hingga menjalin hubungan cinta.

Pada pertengahan tahun 2016 lalu tahir juga pernah masuk meminang Sulfiani,namun pinangannya ditolak kerana wang hantaran tidak dapat dipenuhi oleh tahir.

Namun pada minggu lalu tahir kembali masuk meminang,pun pinangannya juga ditolak dengan alasan Sulfiani sudah di jodohkan dengan lelaki yang lebih matang dan kaya Selain dari menaikkan jumlah wang hantaran yang seolah segaja di naikkan.

Sulfiani yang kecewa dengan sikap kedua orang tua dan kakaknya gelap mata meneguk racun tikus hingga nyawanya tak bisa diselamatkan.

Sementara Tahir yang dihubungi pemberita sebentar tadi masih belum bisa memberikan keterangan,”saya masih tak boleh memberikan komen apa-apa,anda pasti tahu rasa kalau ditinggal orang yang kita sayang selama lamanya,katanya

Kredit : EBerita

P.S. 1 – Tips Berguna Buat Si Mata Empat Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 2 – Kereta Masuk Air Banjir? Ikuti 3 TIPS Jimat Selamatkan RM3,000 Anda !!!
P.S. 3 – Inilah 7 Gambar RUPA SEBENAR Mak Lampir Yang Buat Ramai Lelaki TERPESONA !!!
P.S. 4 – Kehebatan TEKNOLOGI KETENTERAAN Kerajaan Melayu Melaka Yang Buat Kita Kata WOW !!!
P.S. 5 – Inilah 30 GAMBAR Barang Mangsa Penumpang MH370 Yang Telah DIJUMPAI..19# Paling MENGEJUTKAN !!!

The post Kecewa 2 Kali Pinangan Kekasih Ditolak Kerana Miskin, Gadis Bunuh Diri !!! appeared first on KITA VIRAL.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2n03289



✍ Sumber : ☕ KITA VIRAL


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.