Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tagged Dan Hi5 Diambil-Alih Oleh MeetMe - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tagged Dan Hi5 Diambil-Alih Oleh MeetMe

Tagged dan Hi5 adalah antara laman sosial yang naik bersama ketika era kegemilangan MySpace. Facebook dilihat berjaya menjadi laman sosial terkemuka dunia, namun laman sosial Tagged dan Hi5 terus beroperasi seperti biasa.

Tagged

Tagged sendiri sebelum ini telah mengambil-alih Hi5 pada 2011 lepas, dan kini MeetMe – satu lagi laman sosial telah mengambil-alih Tagged. Seperti sebelum ini, Tagged dan Hi5 – kedua-duanya akan beroperasi seperti biasa dibawah jenama masing-masing.

Tagged dan Hi5 dikatakan mempunyai sekitar 5.4 juta pengguna aktif setiap bulan. Harga pengambil-alihan ini adalah $60 juta dalam bentuk tunai – dan dijangka terus akan memperkukuhkan MeetMe dalam berinovasi dan membantu pengguna menemui rakan-rakan baru dengan mudah.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2n17iV4



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.