Hi! Welcome Back and Stay Tune! Telemovie Petanda Lakonan Faizal Hussein Dan Aleza Shadan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Telemovie Petanda Lakonan Faizal Hussein Dan Aleza Shadan

Petanda dfkl2017

Telefilem sempena DFKL2017 bertajuk Petanda yang bersiaran di TV9 semalam (6/3/2017). Diarahkan oleh Razaisyam Rashid dan terbitan Primeworks Studios Sdn Bhd.

Video Petanda

Para Pelakon

Faizal Hussein, Aleza Shadan, Diana Rafar, Khalisa, Gambit Saifullah, Iswazir Ismail, Azzam Zamani.

Sinopsis

Cerita tentang seorang budak yang hilang, emosi ayah dan ibunya terganggu akibat dari kehilangan anak tersayang. Cerita ini dimulakan dengan dua kejadian seorang remaja perempuan berusia 15 tahun yang bernama Azita dan Syikin.

Kedua-duanya telah hilang pada tahun yang berbeza. Sehingga kini tidak ada seorang pun yang menjumpai mereka berdua. Kejadian ketiga berulang lagi apabila Sheeda, seorang gadis remaja yang cantik dan baik berumur 15 tahun juga turut hilang.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2n9DwfV

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.