Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelanggan Fareeda bukan lembu tetapi aset – Fizo Omar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelanggan Fareeda bukan lembu tetapi aset – Fizo Omar

fizo,wardina

PUTRAJAYA: Pengurus Pemasaran Tudung Fareeda, Fizo Omar menyelar tindakan selebriti, Wardina Safiyyah yang menuduh syarikat pengeluar tudung itu melayan pelanggan seperti lembu.

Katanya, Wardina tidak sepatutnya menyamakan pelanggan Fareeda dengan haiwan kerana semua pelanggan adalah aset penting syarikat itu.

“Perkataan layan macam lembu itu kurang sesuai. Manusia tetap manusia. Saya kecewa apabila peminat-peminat (tudung Fareeda) disamakan dengan binatang.

“Kejadian sambutan yang luar biasa tempoh hari bukan kami rancang. Sangat tidak profesional menyamakan pelanggan kami dengan binatang,” katanya dalam satu sidang media khas di Hotel JW Marriott, hari ini.

Pelakon itu mengulas rakaman video yang menjadi viral apabila pelanggan pengeluar tudung eksklusif nombor satu itu berhimpit dan berebut untuk mengambil nombor giliran bagi mendapatkan koleksi terbaru tudung Fareeda, ‘Sweet Love’ yang berlaku premis Fareeda di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi baru-baru ini.

Kejadian itu untuk mendapat teguran banyak pihak termasuk tokoh agama yang menegur syarikat Fareeda kerana menyebabkan percampuran lelaki dan wanita.
.
Wardina Safiyyah turut tampil memberi teguran kepada pemilik butik Fareeda menerusi laman Facebooknya, yang menasihatkan pengurusan Fareeda tidak merendahkan pelanggan dan melayan mereka seperti lembu.

Dalam pada itu Fizo turut menasihatkan agar semua pihak tidak membuat kenyataan melulu tanpa mendapatkan penjelasan yang sebenar berkenaan kejadian itu.

Katanya, seharusnya mereka bertanya terlebih dahulu agar tidak mengeruhkan keadaan lagi.

“Harap lebih elok mereka bertanya dan mengetahui isu sebenar. Tak salah mereka tanya dahulu baru keluarkan kenyataan.

“Bukan kita tak boleh terima teguran, tetapi seeloknya mereka tahu isu sebenar dan baru tak keruhkan keaadaan,” katanya.

Fizo juga menjelaskan kekecohan yang berlaku itu bukan disengajakan tetapi di luar jangkaannya.

“Kami hanya menjangkakan hanya 1,000 datang pada hari itu, sebaliknya pelanggan yang datang melebihi 2,000,” katanya.



Mukah Pages bring you trending news media with Free Malaysia Today http://ift.tt/1VhlC9U

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.