Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seorang Pelatih Gajah ‘DISERANG’..Apa Yang Berlaku Kemudian Sangat Menakjubkan !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seorang Pelatih Gajah ‘DISERANG’..Apa Yang Berlaku Kemudian Sangat Menakjubkan !!!

Seorang Pelatih Gajah ‘DISERANG’..Apa Yang Berlaku Kemudian Sangat Menakjubkan !!! |Peribahasa “adat pulau limburan pasang” mengetengahkan adat hidup masyarakat yang saling bantu membantu: yang kaya membantu yang miskin, dan yang kuat membantu yang lemah.

Video yang kami paparkan ini membuktikan bahawa haiwan juga boleh memahami konsep ini.

Pada video yang kelihatan dirakamkan di sebuah pusat perlindungan gajah di Thailand, tiga orang lelaki melakonkan sebuah usikan untuk melihat reaksi seekor gajah.

Apabila gajah tersebut melihat pelatihnya dicederakan, ia bergegas berlari untuk melindungi tuannya yang dijatuhkan ke tanah.

Kami tidak dapat pastikan bila sebenarnya klip ini dirakamkan, tetapi ianya sentiasa menyentuh hati apabila melihat sifat murni yang dizahirkan sama ada oleh manusia ataupun haiwan.

Lelaki berkaca mata hitam ini dilihat memberikan arahan kepada rakannya untuk ‘menyerang’ seorang pelatih gajah yang sedang berjalan berhampiran mereka

 

Pelatih gajah ‘diserang’ dan dia terbaring di atas lantai.

 

Melihatkan insiden tersebut, gajah itu bergegas ke arah pelatihnya.

 

Lelaki yang menyerang tadi lari meninggalkan pelatih gajah berkenaan. Dan gajah itu mengelilingi pelatih tersebut untuk melindunginya.

 

Kredit : Era Baru

P.S. 1 – Sangka Ibu Bapa Tidur..Rupa-Rupanya..
P.S. 2 – Doktor PELIK Tiga Kali Mengandung Tiga Kali Keguguran,Rupa Rupanya Suami..
P.S. 3 – (VIDEO) Patutlah Nabi Larang Simpan Patung Dalam Rumah, MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Misteri Teknologi Digunakan Nabi Nuh Untuk Membina Bahtera Yang Disembunyikan USA !!!
P.S. 5 – 5 Kegunaan Gel Silika Yang Anda Tak Tahu, Lebih Baik Jangan Buang !!!

The post Seorang Pelatih Gajah ‘DISERANG’..Apa Yang Berlaku Kemudian Sangat Menakjubkan !!! appeared first on BISKUTMANIS.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mhcW86



✍ Sumber : ☕ BISKUTMANIS


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.