Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sufi AF terima hadiah 'misteri' peminat.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sufi AF terima hadiah 'misteri' peminat..

Pada: Sabtu, 25 Februari 2017
Akademi Fantasia, Berita Artis, Peminat Artis, Penyanyi, Sambutan Hari Jadi, Sufi AF,

Penyanyi AF 2015 kelahiran Singapura yang popular dengan lagu Aku Sanggup, Sufi Rashid ini mengakui penah menerima hadiah yang mengejutkan daripada peminat wanita iaitu seluar dalam.

Difahamkan hadiah berkenaan diterima Sufi ketika sambutan ulang tahun kelahiran.

“Macam-macam hadiah yang saya terima, termasuklah seluar dalam. Belum pakai lagi. Rasa segan nak pakai sebab yang bagi tu peminat perempuan,

“Saya rasa pelik juga. Tetapi yang bagi tu berniat baik kot. Rasa speechless pun ada,” ujar Sufi yang turut mengakui, sering menerima hadiah unik dan pelik daripada para peminat.

“Ada yang bagi baju yang pernah dipakai peminat, dan ada juga yang bagi jam tangan. Dia buka jam yang dipakainya dan hadiahkan pada saya. Apa pun, saya terima pemberian mereka dengan hati terbuka,” kata Sufi memetik MediaHiburan.

Tag : Akademi Fantasia , Berita Artis , Peminat Artis , Penyanyi , Sambutan Hari Jadi , Sufi AF

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ljzIsc

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.