Hi! Welcome Back and Stay Tune! Maybank Dalam Persediaan Untuk Melancarkan Maybank2U Pay Untuk Web - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Maybank Dalam Persediaan Untuk Melancarkan Maybank2U Pay Untuk Web

Ingatkah lagi dengan Maybank2U Pay yang telah diperkenalkan untuk pemilik blogshop sekitar 2013 yang lepas. Kini, Maybank dalam proses memberikan nafas baru untuk perkhidmatan berkenaan, dan dijangka melancarkannya secara rasmi sekitar minggu hadapan.

Maybank2U Pay

Melalui Maybank2U Pay yang baru, pihak Maybank ingin memudahkan pemilik laman web jualan untuk menerima bayaran dengan mudah terus daripada laman web mereka. Untuk tujuan berkenaan, pihak Maybank menyediakan SDK untuk membolehkan pembangun mengintegrasikan sokongan bayaran terus ke laman web mereka. Maybank menyediakan sokongan SDK untuk Java, JavaScript dan juga PHP buat masa ini.

Maybank mengatakan semua syarikat boleh menggunakan Maybank2U Pay ini – dan berbeza dengan sebelum ini yang terhad kepada syarikat persendirian atau blogshop sahaja.

Perubahan ini semestinya akan diminati pelbagai syarikat e-dagang – apatah lagi boleh mengurangkan kos yang terlibat dalam penerimaan bayaran melalui platform-platform penerimaan bayaran yang lain. Kita mungkin akan mendengar lanjut mengenai Maybank2U Pay untuk Web ini selepas pengumuman rasminya. Sementara itu, anda boleh menyemak laman Maybank2U Pay hari ini, termasuk mencuba SDK yang disediakan oleh mereka untuk pembangun.

Layari : Maybank2U Pay

Layari : Maybank2U Pay SDK

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2m5B62G



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.