Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berang Telefon Dirampas Cikgu, Pelajar Nekad Terjun Dari Tingkat 4 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berang Telefon Dirampas Cikgu, Pelajar Nekad Terjun Dari Tingkat 4

GUANGZHOU, CHINA – Seorang guru berjaya menghalang pelajarnya terjun dari tingkat empat bangunan sekolahnya.
Sebelum kejadian itu, pelajar lelaki berkenaan bertelagah dengan gurunya sebelum cuba melompat keluar dari balkoni tingkat empat itu di hadapan para pelajar yang lain.
Namun, guru lelaki itu segera menarik pinggang dan menghalang pelajar berkenaan dari terjun ke bawah sebelum dibantu beberapa guru yang lain. 

[embedded content]

Video kejadian itu telah dimuat naik di media sosial dan telah ditonton lebih dari sejuta kali. 
Jurucakap sekolah berkenaan yang dihubungi mengesahkan kejadian itu berlaku di kampusnya selepas guru berkenaan merampas telefon bimbit pelajar terbabit. 
“Polisi sekolah menetapkan, pelajar dilarang menggunakan telefon bimbit sewaktu kelas sedang berlangsung,” katanya. 
Susulan kejadian tersebut, pelajar yang tidak didedahkan identitinya itu telah dipindahkan ke sekolah lain. – The Reporter


Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2oR6EcU

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



loading...
//

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.