Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pasangan ‘melekat’ diarak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pasangan ‘melekat’ diarak

loading…
loading…
Pasangan ‘melekat’ diarak

Naorobi, Kenya: Seorang lelaki dan pasangan wanitanya yang sudah berkahwin, terpaksa menanggung malu apabila diarak di jalanan ketika dibawa di atas kereta sorong ke klinik berdekatan kerana ‘melekat’ ketika melakukan seks di sebuah hotel.
Daily Mail melaporkan, rakaman video yang disiarkan media Kenya, termasuk ‘ebals news’, menunjukkan kedua-dua mereka berada di atas kereta sorong berbalut cadar dengan wanita berkenaan menutup mukanya dengan kain.
Dalam kejadian di tempat yang tidak dinyatakan di Kenya itu, pasangan berkenaan dipercayai melakukan seks di hotel Explor-Inn, apabila mereka ‘melekat’ dan tidak dapat menahan sakit, mereka menjerit meminta tolong yang menarik perhatian pekerja hotel.
Gagal dipisahkan, mereka diangkat ke atas kereta sorong untuk dibawa ke klinik namun perlu melalui jalan raya yang menarik perhatian orang ramai. Ada yang merakam kejadian itu dan memuat naik video ke media sosial.
Menurut ebals news yang memuat naik rakaman video itu tiga hari lalu, kejadian itu disiarkan media tempatan dan ramai percaya suami wanita berkenaan, mengesyaki isterinya curang, memberinya sejenis ubat tanpa disedarinya yang menyebabkan kejadian itu berlaku.
Bagaimanapun, laporan itu tidak menyatakan apa yang berlaku kepada pasangan berkenaan selepas mereka dihantar ke klinik.

Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Pasangan ‘melekat’ diarak appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2otSy51

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.