Hi! Welcome Back and Stay Tune! Misteri Tangga Berjalan Sendiri Masih Belum Terjawab - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Misteri Tangga Berjalan Sendiri Masih Belum Terjawab

loading…
loading…
Misteri Tangga Berjalan Sendiri Masih Belum Terjawab

PETALING JAYA: Seorang kakitangan TNB di Stesyen Janakuasa Manjung dikatakan berjaya merakam kejadian pelik apabila tangga yang bergerak sendirian.
Kejadian dikatakan berlaku sekitar jam 2 petang, bebeberapa hari lalu.
Dalam rakaman itu ia menunjukkan tangga itu seperti diheret ke arah depan di sebuah laluan pejalan kaki di premis berkenaan.
Ia kemudian dimuat naik dan dikongsi di laman Facebook Friends of PDRM.
“Rakaman pukul 2ptg tdi d janakuasa TNB Manjung oleh pkerja TNB. Rakaman d bhentikn kerana mereka ktakutan,” tulis status yang dimuat naik.
Bagaimanapun salah seorang pemilik akaun Facebook menafikan kejadian itu berlaku di stesyen janakuasa berkenaan.
“Maaf smua kejadian ni bkan d tnb..ni ibarat lmbu punya susu..sapi dpt nama. Dr staf tnb.sapa yg msuk n tulis gambar ni..agak2 la nak menipu, “tulis Rai Sha.

Misteri Tangga Berjalan Sendiri di Proyek Bangunan Ini Belum Terjawab

Ada tangga yang jalan sendiri terekam video. Konon seorang satpam yang merekam dan melihat kejadian misterius itu jatuh pingsan. Hingga kini misteri tangga jalan sendiri itu belum terjawab.

Video tangga jalan sendiri diunggah di youtube oleh akun bernama Muhammad Kayat tanggal 10 Mei 2016.
Tertulis “Tolong diperhatikan yang jelas aneh tapi nyata. Tangga bisa berjalan sendiri di proyek Jalan Senopati. Menurut info, satpam yang merekam sampai pingsan..” Demikian Pernyataan Muhammad Kayat di akun facebooknya.
Sudah tiga bulan sejak video itu diunggah, belum ada keterangan penjelasan bagaimana tangga itu bisa berjalan sendiri. Tangga empat kaki itu melangkah seperti kaki sapi menapaki lantai di bangunan di Jalan Senopati. Entah di kota mana misteri itu terjadi. Namun dalam video tersebut tak ada kelihatan tali atau tenaga penggerak yang memberi energi terhadap tangga aluminium. (*)
Menurut info tangga ini berada disalah satu proyek dijalan senopati jakarta http://pic.twitter.com/wzBFucEHoR
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Misteri Tangga Berjalan Sendiri Masih Belum Terjawab appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nOO4CT

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.