Hi! Welcome Back and Stay Tune! Inikah kawan lelaki Fasha? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Inikah kawan lelaki Fasha?

Sebelum ini pelakon popular Fasha Sandha memberitahu yang dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang lelaki, tetapi identiti jejaka itu tidak pernah didedahkan.

Bagaimanapun sewaktu sambutan ulang tahun hari lahir Fasha pada Selasa lalu, ada sumber menyampaikan pada teman Cik Pang yang lelaki dimaksudkan itu turut hadir.

Teman Cik Pang pun sempat jugalah risik-risik mana satu lelaki yang sedang berkawan dengan Fasha itu. Ada sumber menunjukkan yang jejaka itu ada bergambar dengan Fasha dan turut dimuat naik ke dalam laman sosial Instagram miliknya.

Bila Cik Pang menatap gambar itu, ternyata lelaki terbabit nampak segak. Orangnya bukan saja tampan, tetapi wajahnya juga sangat redup. Bak kata orang, sejuk mata memandang.

Kalau benarlah ini lelaki yang dimaksudkan, rasanya sedang eloklah. Sekurang-kurangnya Fasha sudah membuka ruang hatinya untuk berkawan dengan lelaki lain.

Seperti yang ditegaskan Fasha sebelum ini, dia dan lelaki terbabit masih lagi peringkat berkawan. Tidak mengapa, sekurang-kurangnya berkenal-kenallah dulu. Kalau sudah ada keserasian siapa tahu mungkin lelaki itu adalah jodoh Fasha.

Cik Pang sendiri mendoakan yang baik-baik buat Fasha. Kalau benar lelaki itu serius mahu membina perhubungan lebih rapat dengan Fasha, tunjukkanlah kesungguhan.

Paling penting, jangan cuba mengambil kesempatan kerana setahu Cik Pang, perkara itu sangat menjadi kepantangan kepada ibu anak dua ini.

The post Inikah kawan lelaki Fasha? appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nNZC9n

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.