Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Dia Minta Durian Pulakkkk” – Jep Sepahtu Beri ‘hint’ Sari Yanti Tengah Mengidam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Dia Minta Durian Pulakkkk” – Jep Sepahtu Beri ‘hint’ Sari Yanti Tengah Mengidam

Pasangan suami isteri selebriti yang paling lucu dan sweet, Jep Sepahtu dan Sari Yanti yang baru saja mendirikan rumahtangga pada 25 Februari tahun ini menerusi akaun Instagram Jep semalam telah memuatnaik sekeping gambar yang memberikan tanda tanya.

Gambar Jep dan Sari Yanti yang sedang menikmati durian di sebuah gerai disertakan dengan kapsyen pendek yang berbunyi, “Dia nak durian pulakkkkkkk.. ”

Meskipun kapsyen itu dibiarkan tergantung tanpa sebarang penjelasan, komen-komen yang ditinggalkan oleh peminat di ruangan komen di laman Instagram selebriti itu berbunyi seseolah Sari Yanti kini sedang berbadan dua yang rata-rata menganggap permintaan Sari itu sebagai mengidam.

Peminat-peminat turut mengucapkan tahniah buat kedua-dua pasangan selebriti ini sekiranya benar Sari Yanti sedang mengandungkan anak Jep Sepahtu,


Apa-apa pun sama-sama kita doakan yang terbaik untuk mereka.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2osUcn6

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



loading...
//

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.