Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kelar Kekasih Mengandung 6 Bulan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kelar Kekasih Mengandung 6 Bulan

Kelar Kekasih Mengandung 6 Bulan|Blitar: Seorang remaja Fitriatul Jannah (19), yang ditemukan maut dengan leher disembelih dipercayai dibunuh oleh kekasihnya sendiri bernama Fajar 21 tahun pada 28/03/2017

Suspek berjaya ditahan pada 30/03/2017 kelmarin kira kira jam 12 tengah hari.

Hasil siasatan yang di ungkapkan oleh kepolisian Blitar pembunuhan tersebut dilakukan secara tidaksengaja oleh suspek kerana panik selepas mangsa meminta pertanggung jawapan ke atas kandungan mangsa yang sudah berusia 6 bulan.

Pada awalnya suspek mengajak mangsa untuk jalan jalan ke daerah kali baba (tempat penemuan mayat mangsa) setelah berbincang seketika,mangsa meminta pertanggung jawapan keatas kandungannya.

Suspek yang panik terus membekap mangsa dari belakang dan mengelar leher mangsa Menggunakan plat motor yang dia temukan di lokasi kejadian.

Untuk menghilangkan jejak,suspek membuang mayat mangsa kesungai dan meninggalkannya.

Bagaimanapun suspek berkata dia tidak berniat untuk membunuh mangsa,kerana mangsa menjerit ia panik dan takut

Selain itu menurut suspek hubungan cinta mereka belum pun berumur 6 bulan.

“dia meminta pertanggung jawapan untuk dinikahi,saya tidak mahu kerana hubungan kami belum sampai enam bulan,kemudian dia menjerit”kata fajar.

Dalam kes ini pihak polis masih lagi mendalami kes dan fajar dijerat dengan pasal 338 KUHP dengan ancaman 15 tahun penjara.

The post Kelar Kekasih Mengandung 6 Bulan appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nRwFeo

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



loading...
//

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.