Hi! Welcome Back and Stay Tune! Beginikah Akhlak Wanita Yang Hantarannya RM20,000? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Beginikah Akhlak Wanita Yang Hantarannya RM20,000?

Baru-baru ini, nama Farah Elmo jadi cukup popular di laman-laman media sosial dan menjadi sebutan netizen di Malaysia.

Mana tidaknya, video yang dimuatnaik oleh gadis yang membahasakan dirinya sebagai ‘Mami’ dan cukup tebal dengan loghat Pulau Pinang, membidas golongan lelaki yang mahu berkahwin namun malas bekerja dan komplain dengan hantaran yang terlalu tinggi sehingga mencecah puluhan ribu Ringgit.

Video yang mendapat pelbagai reaksi ini turut mengundang kontroversi setelah pemilik video ini menerima makian berbakul-bakul daripada kaum Adam yang rata-ratanya yang mengecam pandangan beliau yang dilihat terlampau demanding dan tidak sedar diri.

MOHON VIRAL KAN : ASALAMMUALAIKUM .hari nih di gemparkan lagi video lawak farah masa di bigo .. masa nih fara ada masuk pertandingan melawak . jadi ini hanya lawak spontan …owner yg rakam video ini pon dah minta maaf ..sebab sebelum fara melawak farah ada jelaskan dulu apa yg fara nak buat …selepas video ini di viral kan saya mendapat mcm komen yang tidak sedap di dgr .. waktu ini video sudah lama …dan skrg saya sudah slow dari melawak mereng mcm nih …..saya minta maaf ..insyallah…baik buruk saya biar saya dgn tuhan ..tak perlu saya nak luahkan …pasal video hantaran tinggi dan warning itu saya telah mohon maaf . ibu dan bapa saya jugak telah memaafkan saya …tiada satu manusia pon yg tk pernh melaku kan kesilapan …..terima kasih kepada kawan kawan keluarga saudara saya yang selalu memberi sokongan dn sering nasihat kepada saya….saya tidak mengancam sesiapa yg pon dlm video2 saya VIDEO SAYA HANYA MEMBERI SATU NASIHAT ..KALAU ANDA TIDAK BOLEH TERIMA TIDAK MENGAPA . ASALAMMUALAIKUM

Namun, kontroversi Mami ini tidak berhenti setakat ini saja, apabila sebuah video yang memaparkan aksi beliau sedang leka menari semasa menggunakan applikasi Bigo Live telah tersebar di internet.

Seperti video sebelum ini, video pendek yang dipercayai dirakamkan oleh seorang individu yang tidak dapat dikenalpasti turut mendapat kecaman daripada netizen.

Disebabkan hilangnya perasaan malu

Komen yang ditinggalkan oleh Shah Ejan ini turut menarik mendapat reaksi positif daripada rakan-rakan netizen yang lain:

Disebabkan hilangnya perasaan malu, pelbagai tingkah laku tidak senonoh ditonjolkan.

Malu adalah sebahagian daripada iman. Sifat malu sangat penting untuk dimiliki setiap Muslim. Malah Nabi sendiri adalah insan yang sangat pemalu.

Semoga bertahan

Bila kuasa netizen sedang menghukum mu, baru la dia nampak apa yg dia buat tu betul atau salah. Maaflah..keyboard warrior ramai. Terpaksa la telan untuk beberapa bulan.. Moga bertahan.

Video yang dirakam daripada applikasi Bigo Live

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nu4ujD

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.