Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Ketatnya Seluar You Lofa” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Ketatnya Seluar You Lofa”

Netizen di Malaysia memang sangat caring kerana mereka sentiasa bersikap mengambil tahu dan memperbetulkan kesilapan orang lain terutamanya di laman-laman media sosial.

Semalam telah berlangsung sidang media Anugerah Meletop 2017 yang bakal menampilkan Johan bersama-sama dengan pengacara program Meletop, Neelofa dan Nabil.

Namun, ramai yang kurang senang dengan penampilan Neelofa semasa sidang media tersebut. Neelofa yang hadir ke program tersebut mengenakan sepasang jeans berwarna cair dikritik kerana potongan jeans tersebut yang dilihat ketat dan kurang sopan untuk dipadankan dengan imej wanita berhijab beliau, lebih-lebih lagi setelah beliau kini bergelar seorang hajjah.

Beberapa keping foto Neelofa yang dikongsi di laman rasmi Instagram ERA fm itu dikecam hebat oleh netizen. Ketat sangat ke? Berikut antara komen peminat yang prihatin.

Sedih tengok hajjah macam ni

Dituduh guna gelaran hajjah untuk jual tudung

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2og9zwh

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.