Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bixby – Pembantu Maya Digital Daripada Samsung Yang Turut Membawa Kaedah Interaksi Baru - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bixby – Pembantu Maya Digital Daripada Samsung Yang Turut Membawa Kaedah Interaksi Baru

Melengkapkan pengenalan telefon pintar Galaxy S8 adalah pembantu maya digital terbaru daripada Samsung, dinamakan sebagai Bixby. Seperti kebanyakkan pembantu maya digital lain, ia kini turut hadir dengan sokongan pembelajaran mesin dan kecerdasan buatan untuk mengenal pasti konteks dan sebagainya.

Samsung sendiri memasarkan pembantu maya digital mereka ini sebagai kaedah interaksi baru. Menurut Samsung, pengguna boleh melakukan input berasaskan suara dengan mudah menggunakannya untuk apa sahaja perkara yang boleh dilakukan input menggunakan sesentuh.

Samsung Bixby

Selain daripada sokongan input berasaskan suara, pengguna juga boleh melihat pelbagai kemaskini semasa seolah-olah Goolge Now melalui Bixby Home.

Bixby Home ini terletak pada bahagian kiri dari skrin utama, selain turut hadir dengan sokongan butang fizikal yang memudahkan untuk mengaktifkannya. Butang fizikal ini terletak pada bahagian kiri peranti.

Samsung Bixby

Disamping itu, Bixby Visual turut disertakan pada bahagian kamera Samsung Galaxy S8 bagi memudahkan pengguna mengenal-pasti sesuatu objek dengan pantas – dan pada masa yang sama melakukan pembelian. Tetapi seperti biasa, ia terhad untuk beberapa lokasi sahaja buat masa ini.

Walaupun menyertakan Bixby, pihak Samsung tidak membuang Google Assistant, dan ia masih boleh diakses dengan menekan butang Home maya untuk seketika.

Samsung Bixby

Samsung Bixby

Bixby dijangka akan belajar berdasarkan kepada penggunaan seseorang, selain memberikan jawapan berdasarkan kepada konteks dengan lebih baik.

Kecerdasan buatan Bixby ini juga dijangka bakal diintegrasikan pada pelbagai produk Samsung lain selain daripada telefon pintar.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nvrLlw

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.