Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kalah Tak Jejas Kerja DJ Lin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kalah Tak Jejas Kerja DJ Lin

Tercalon dalam dua kategori Anugerah MeleTop ERA (AME 2017), Penyampai Radio MeleTop dan Program Radio MeleTop (Suria Cinta), DJ Lin akur dengan adat resam sesebuah pertandingan, kalah dan menang itu normal.

Menyedari anugerah ditentukan berdasarkan undian peminat, menurut DJ Lin AME merupakan platform untuk melihat sejauh mana kesetiaan mereka terhadap artis yang disokong.

“Bagi saya berbicara tentang anugerah ini banyak kategorinya. Antaranya anugerah yang diiktiraf dari segi bakat seperti Anugerah Seri Angkasa, dari segi populariti Anugerah Bintang Popular.

“Manakala Anugerah MeleTop ERA adalah yang saya rasa lebih kepada populariti. Nak tahu sejauh mana peminat kita mengundi,” katanya.

Bagaimanapun, DJ Lin atau nama penuhnya Roslinda Abd Majid, 41, tetap positif dengan keputusan pada malam acara berprestij itu nanti.

“Jadi dengan dua kategori ini saya berserah pada qada dan qadar. Kalau menang itu satu bonus, anugerah paling manis bagi permulaan 2017 dan juga kepada semua peminat DJ Lin.

“Tentunya bila menang akan mencetuskan inspirasi untuk memberikan yang terbaik lagi. Dan kalau kalah sekali pun saya tak anggap perkara itu boleh membuatkan saya terjejas debab banyak lagi anugerah yang sedang menanti selepas ini,” ujar DJ Lin yang menyayangi peminatnya.

Untuk info, bertemakan ‘Bergabung Lebih MeleTop’, AME 2017 dijadualkan pada 23 April bertempat di Stadium Malawati Shah Alam.

The post Kalah Tak Jejas Kerja DJ Lin appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nvsrHH

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.