Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Nampak Tak Perbezaan Farah Elmo Dengan Natasya Qisty” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Nampak Tak Perbezaan Farah Elmo Dengan Natasya Qisty”

Boleh dikatakan, semenjak King Coco sudah berbadan dua ini, populariti instafamous itu semakin berkurangan berbanding dengan sebelum-sebelum ini.

Sekiranya sebelum ini, netizen sentiasa memberikan perhatian terhadap gerak geri King Coco ini, namun sekarang ini, boleh dikatakan gelaran king itu sudah ‘bertukar’ tangan dan digantikan dengan wanita yang dikenali sebagai Farah Elmo atau Mami ini.

Farah Elmo atau lebih dikenali sebagai Mami

Setelah aksi Mami sedang leka menari semasa menggunakan applikasi Bigo Live jadi tular di laman media sosial, Mami telah memuatnaik status ke laman Facebook beliau untuk menerangkan perkara sebenar mengenai video terbabit.

Status yang dimuatnaik oleh beliau pada 27 Mac ini telah mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dan di antara yang menarik perhatian kami adalah komen yang ditinggalkan oleh Siti Norbaizura ini.

Nak tengok beza orang cerdik dengan orang bangang, kau bezakan farah elmo dengan natasya qisty. Natasya dapat 9a’s bijak and lawa. Bila kena kecam sebab pakai make up lawa lawa je terus deactivate media social sebab malu, sedangkan bukan kesalahan pun make up. Ni si perempuan ni, buat video bodoh,bila orang kecam,lagi banyak video bodoh keluar. Oh lupa, dia takde achivement ape ape untuk orang kenal dia, jadi bangang je dia mampu.

Nampak perbezaan?

Komen yang setakat ini telah mendapat lebih 1,178 likes ini turut mendapat perhatian daripada netizen-netizen lain yang rata-ratanya bersependapat dengan beliau mengenai hal ini.

Untuk makluman, Natasya Qisty merupakan seorang pelajar cantik yang mendapat keputusan SPM yang cemerlang baru-baru ini di mana kisahnya ditularkan oleh media-media tempatan.

Natasya Qisty

Natasya Qitsy kemudiannya mengambil keputusan untuk memadamkan segala akaun media sosial beliau setelah beliau teruk dikecam oleh haters yang mencemburui kecantikan dan kepintaran yang dimiliki beliau.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ng3VbG

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.