Hi! Welcome Back and Stay Tune! Menanti Februari Lakonana Fathia Latiff Dan Zul Ariffin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Menanti Februari Lakonana Fathia Latiff Dan Zul Ariffin

Drama terbaru di Slot Samarinda, Menanti Februari merupakan sebuah drama terbitan Sha’s Media Sdn Bhd dan diarahkan oleh Ayie Mustafa. Menggandingan Nur Fathia Latiff, Zul Ariffin dan Afiq Muiz sebagai pelakon utama. Drama bersiri 16 eipsod ini akan memulakan siaran pada 3 April nanti.

menanti februari

Para Pelakon

Nur Fathia Latiff, Zul Ariffin, Afiq Muiz, Wan Nor Azlin, Riz Amin.

Nur Fathia binti Abdul Latiff (lahir 1 September 1987) atau lebih dikenali sebagai Fathia Latiff (kadangkala dikreditkan sebagai Nur Fathia atau Fathia) merupakan seorang pelakon dan model wanita Malaysia.

Beliau terkenal menerusi watak lakonannya sebagai “Ummu Hani” di dalam drama Hani bersama dengan Ryzal Jaafar, Siti Fathiyah Ibrahim, Nurul Elfira Loy dan Esma Daniel, sebagai “Nabila” di dalam drama Nur Kasih dan sebagai “Dewi Yusra” di dalam drama Dia… Isteri Luar Biasa bersama dengan Shukri Yahaya dan Keith Foo.

Zul Ariffin berdarah kacukan Melayu dan Belanda, dilahirkan pada 25 Oktober 1986 di Taiping, Perak dan merupakan anak bongsu daripada empat beradik. Bercita-cita untuk menjadi anggota tentera laut dan berkhidmat untuk negara tetapi malangnya beliau tidak layak disebabkan kecederaan patah di bahu. Beliau meninggalkan kampung halamannya di Taiping bagi mencari kerja di ibukota Kuala Lumpur dan ditawarkan bekerja sebagai barista di sebuah kafe di ibu negara, pada usia 18 tahun.

Sinopsis Menanti Februari

Akan dikemaskini kemudian.

Jangan lupa saksikan drama Menanti Februari pada setiap hari Isnin hingga Rabu jam 10.00 malam di saluran 103 TV3.

Views: 3

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2njazyJ

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.