Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hamil Anak Sulung, Acha Septriasa Mengidam Murtabak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hamil Anak Sulung, Acha Septriasa Mengidam Murtabak

Aktres yang pernah disenaraikan sebagai artis termahal Indonesia, Acha Septriasa, dilaporkan kini hamil anak pertama.

Berkongsi pengalaman di awal kehamilanmnya, penyanyi yang juga pernah popular dengan lagu Berdua Lebih Baik ini memberitahu setakat ini dia tidak mengalami alahan yang teruk mahu mengidam yang pelik.

Cuma dia teringin menikmati murtabak dan empal gentong iaitu sejenis masakan tradisional masyarakat Cirebon, Jawa Barat.

“Sudah 14 minggu Alhamdulillah.

“Mengidam sedikit saja, teringin makan empal gentong dan murtabak. ALahn tidaklah terlalu teruk,” katanya seperti yang dilaporkan Kapanlagi.com.

Dalam pada itu, bintang filem Cinta, ini menyatakan dia dan suaminya tidak memilih jantina anak lelaki atau perempuan sebalik bersyukur dengan rezeki dan berharap bayi mereka sihat.

“Apa saya yang penting sihat,” tuturnya.

Acha atau nama sebenarnya Jelita Septriasa, 27, berkahwin dengan pakar IT, Vicky Kharisma pada 11 Disember tahun lalu dalam sebuah majlis yang diadakan di sebuah hotel terkemuka, di Kota Jakarta, Indonesia.

The post Hamil Anak Sulung, Acha Septriasa Mengidam Murtabak appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2om1LLm

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.