Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isu Hina PM: Mamat MLM 2017 Terima Tempias - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isu Hina PM: Mamat MLM 2017 Terima Tempias

Berikutan situasi panas yang difahamkan Najip Ali menghina dan mempersendakan Perdana Menteri Malaysia baru-baru ini, seorang peserta berasal dari Singapura mengakui ada menerima tempias daripada netizen di laman sosialnya.

Ditanya lebih lanjut mengenai perasaannya apabila mendengarkan berita tersebut. Walau bagaimanapun peserta yang dikenali sebagai Mamat hanya bersikap neutral.

“Sebenarnya terkejut juga mendengarkan isu itu dan apa yang dah berlaku itu biarlah berlalu kerana semua orang ada buat salah. Namun saya dapat tahu pun lambat dan sebagai peserta MLM saya tidak ambil tahu apa sebenarnya yang berlaku sebab saya bersikap neutral tidak berpihak kepada sesiapun.

“Jadi pada saya apa-apa perkara yang tak menjejaskan kumpulan saya tak perlu untuk difikirkan, malah tumpuan utama saya ialah pada MLM dan team saya. Sebab kami perlukan fokus pada setiap minggu dan berharap bahan yang baik untuk sketsa kami,” ujarnya ketika ditemui pada sidang media pengumuman juri baru pada minggu ke lapan.

Untuk info, Mamat mewakili kumpulan Masin dan antara anggota lain ialah Vicha (Indonesia) dan Jiggy (Malaysia).

The post Isu Hina PM: Mamat MLM 2017 Terima Tempias appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o0itwB

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.