Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kecerdasan Buatan Google AlphaGo Akan Menentang Pemain Go Nombor Satu Dunia Bulan Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kecerdasan Buatan Google AlphaGo Akan Menentang Pemain Go Nombor Satu Dunia Bulan Hadapan

Tahun lalu AlphaGo, kecerdasan buatan Google Deepmind berjaya mengalahkan pemain terbaik permainan Go dengan agregat 4-1. Kekalahan pemain nombor satu dunia ini mengejutkan dunia perkomputeran kerana sebelum ini kecerdasan buatan dikatakan tidak mampu membuat keputusan untuk permainan seperti Go.

Tahun ini AlphaGo akan berentak sekali lagi dengan juara dunia manusia iaitu Ke Jie dari China. Perlawanan akan berlangsung dari 23-27 Mei di Wuzen China. Selain permainan satu lawan satu, AlphaGo juga akan menentang lima pemain Go terbaik dunia secara berseorangan. Akhir sekali dua pasukan yang dianggotai seorang pemain manusia dan satu AlphaGo akan menentang antara satu sama lain. Ketiga-tiga perlawanan ini akan menguji kepintaran kecerdasan buatan AlphaGo serta melihat kemampuannya bekerjasama dengan pemain manusia.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oZVm9G

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.