Hi! Welcome Back and Stay Tune! PewDiePie Membawa Rancangan Video Mingguan Ke Twitch - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PewDiePie Membawa Rancangan Video Mingguan Ke Twitch

PewDiePie adalah salah satu nama yang tidak asing dalam arena penerbitan video di YouTube, dan beliau mempunyai bilangan pelanggan YouTube yang tertinggi di dunia. Perkara ini membuatkan PewDiePie sering menjadi fokus ramai pihak apabila membuat sebarang perubahan pada saluran YouTube yang dimilikinya.

Terkini, PewDiePie melalui video terbaru mengumumkan yang mana akan menerbitkan sebuah rancangan video mingguan baru dinamakan sebagai Best Club. Apa pun, yang menjadi tumpuan ramai adalah apabila PewDiePie membawa rancangan berkenaan ke platform Twitch dan bukannya di YouTube.

Langkah ini mungkin tidak mengejutkan apabila YouTube sendiri menamatkan siri YouTube Red daripada PewDiePie sebelum ini.

Apa pun, memandangakn PewDiePie yang merupakan salah satu nama besar di platform YouTube sendiri, langkah ini mungkin akan serba sedikit mempersoalkan mengenai penggunaan YouTube untuk penstriman langsung – salah satu kepakaran yang dimiliki oleh Twitch, selain turut menjadi fokus Facebook.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o2zwP7

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.