Hi! Welcome Back and Stay Tune! 7 Lelaki Ditahan, Selesai 10 Kes Di Sandakan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

7 Lelaki Ditahan, Selesai 10 Kes Di Sandakan

Spread the love

SANDAKAN – Polis menyelesaikan 10 kes samun, pecah rumah dan curi kenderaan di daerah ini dengan tertangkapnya tujuh lelaki menerusi tiga operasi berasingan sepanjang minggu lepas.

Ketua Polis Daerah Sandakan ACP Azhar Hamin berkata kesemua yang ditahan itu merupakan warga tempatan, berusia antara 21 dan 32 tahun.

Turut dirampas ialah 15 barangan, tiga motosikal, komponen motosikal dan sebuah van yang dicuri.

Kejayaan tangkapan ini merupakan hasil kerjasama orang ramai menyalurkan maklumat kepada polis, katanya pada sidang media di sini hari ini.

Azhar berkata tangkapan pertama membabitkan dua lelaki berusia 31 dan 32 tahun yang disyaki terlibat dalam kes samun dan pecah rumah dengan 15 barangan termasuk jam tangan dan telefon bimbit dirampas daripada mereka.

Bagi kes kedua pula polis menahan tiga lelaki berusia antara 21 dan 26 tahun yang dipercayai terlibat dalam kes curi motosikal dan merampas tiga motosikal serta komponen motosikal daripada kedua-duanya.

Kes ketiga membabitkan tangkapan dua lelaki berusia 22 dan 27 tahun yang dipercayai terlibat dalam kes curi kenderaan dan merampas sebuah van disyaki dicuri daripada mereka, katanya. – BERNAMA

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mzuhpZ

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.