Hi! Welcome Back and Stay Tune! Che Ta Pernah Hidup Susah Bergaji RM4000 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Che Ta Pernah Hidup Susah Bergaji RM4000

Pada: Selasa, 28 Februari 2017
Berita Artis, Cari Kerja, Jawatan Kerajaan, Jawatan Kosong, Pekerjaan, Pelakon, Rozita Che Wan,

Pelakon Rozita Che Wan atau Che Ta akui pernah menjalani kehidupan susah dimana pernah dibayar gaji RM4,000 bekerja di sebuah syarikat swasta.

Bagaimanapun menurutnya, pekerjaan itu hanya sementara kerana merasakan gajinya itu tidak cukup dan mengambil keputusan untuk berlakon.

“Selepas bercerai sebelum ini saya pernah bekerja dengan sebuah syarikat swasta. Ketika itu saya merasakan gaji RM4,000 terlalu kecil.

“Saya kemudian mendapat tawaran membuat iklan, makin lama rezeki saya dalam dunia modelling semakin murah dan saya dapati ia lebih lumayan daripada kerja makan gaji saya.

“Jadi saya berhenti sahaja kerja dengan syarikat itu. Selepas sahaja berhenti saya pun mendapat tawaran berlakon.

“Rupanya berlakon lebih berbaloi kerana kita tidak perlu kerja setiap hari tetapi saya terima bayaran lebih daripada apa yang tempat kerja saya bagi.

“Lagipun saya bekerja untuk menyara anak. Saya mencari rezeki untuk mereka, jadi saya mahu mereka selesa,” luah Che Ta

Tag : Berita Artis , Cari Kerja , Jawatan Kerajaan , Jawatan Kosong , Pekerjaan , Pelakon , Rozita Che Wan

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mzb73C

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.