Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nokia 3310 (2017) Dan Telefon Android Nokia Akan Ke Malaysia Seawal Suku Kedua 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nokia 3310 (2017) Dan Telefon Android Nokia Akan Ke Malaysia Seawal Suku Kedua 2017

Nokia pada minggu ini sedia mencuri perhatian ramai dengan memperkenalkan kemaskini untuk telefon Nokia 3310 yang kini hadir dengan skrin berwarna, dan pelbagai perubahan lain. Bersama-sama dengannya, mereka turut telah memperkenalkan tiga telefon pintar berasaskan Android yang baru – Nokia 3, 5 dan 6.

Bagi anda yang inginkan peranti berkenaan, ia kini dilaporkan yang mana peranti ini bakal ke pasaran tempatan bermula suku kedua 2017 ini – iaitu antara April ke Jun 2017.

Nokia 3310

Melalui temuramah khusus bersama Lowyat, pihak HMD Global turut menyatakan kemungkinan untuk melancarkan kedai atas-talian tersendiri untuk menjual produk mereka terus kepada pengguna – seumpama Xiaomi dan Huawei Honor.

Buat masa ini, harga jualan untuk peranti-peranti baru tidak diketahui lagi dan mungkin hanya akan diketahui selepas ia memasuki pasaran tempatan.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2liWLlZ



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.