Hi! Welcome Back and Stay Tune! LTdL: Khairy Berharap Ada Wakil Negara Menang Esok - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LTdL: Khairy Berharap Ada Wakil Negara Menang Esok

UNDANG Luak Rembau, Datuk Muhamad Sharif Othman (hadapan, tengah) dan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin bergambar bersama pemenang saingan Le Tour de Langkawi (LTdL) Peringkat 7 laluan dari Melaka ke Rembau yang berakhir di Rembau, Negeri Sembilan. – Foto Iqmal Haqim Rosman

REMBAU: Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar tetap berharap ada pelumba berbasikal negara akan muncul pemenang pada saingan Le Tour de Langkawi (LTdL) 2017 tatkala saingan berbaki satu peringkat lagi esok.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada penamat perlumbaan LTdL dari Melaka ke sini pada Peringkat 7, sebentar tadi.

Khairy mengakui kagum dengan prestasi ditunjukkan pelumba kebangsaan walaupun LTdL kali ini berskala kecil berikutan kekangan persekitaran ekonomi semasa.

“Ini menunjukkan pelumba lebuh raya semakin meningkat. Saya percaya ia memberi petanda positif untuk Sukan SEA nanti. Saya harap ia akan berterusan. Esok peringkat terakhir, saya masih harap nanti ada pelumba Malaysia menang.

“Sebenarnya ini adalah peluang terbaik kerana tahun ini dibandingkan dengan sebelumnya tak ramai sangat pelumba (handalan) luar,” katanya.

Perlumbaan LTdL 2017 bakal menutup tirainya di Putrajaya esok.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2m6iRwE

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.