Hi! Welcome Back and Stay Tune! Meizu Memperlihatkan Sokongan Pengecasan Pantas 55W – Mengecas Peranti Penuh Dalam 20 Minit - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Meizu Memperlihatkan Sokongan Pengecasan Pantas 55W – Mengecas Peranti Penuh Dalam 20 Minit

Dengan persaingan sengit dalam arena telefon pintar, salah satu perkara yang turut menjadi perbandingan antara pengeluar peranti adalah masa pengecasan untuk telefon pintar mereka. Kini, selain Oppo, Qualcomm, Huawei dan lain-lain, pihak Meizu turut menghadirkan diri ke MWC, dan mempertontonkan teknologi Super mCharge mereka.

Melalui apa yang dipertontonkan oleh Meizu, mereka mampu mengecas telefon pintar dengan bateri 3000mAh dalam masa hanya 20 minit.

Untuk menjayakan perkara ini, Meizu menggunakan kabel yang diubah-suai khusus, dan menawarkan tenaga pengecasan sehingga 55W. Menurut Meizu, kabel yang direkabentuk semula ini mampu membaw tenaga sehingga 160W melaluinya.

Peranti juga tidak menjadi panas ketika pengecasan, dan Meizu mengatakan penyelesaian mereka ini selamat untuk digunakan.

Meizu masih tidak memperkenalkan sokongan bateri ini pada sebarang peranti lagi, dan ia mungkin ia akan hadir tidak lama lagi.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2moXsz8



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.