Hi! Welcome Back and Stay Tune! Activision Blizzard Menamatkan Sokongan Beberapa Permainan Mereka Untuk Windows XP dan Vista - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Activision Blizzard Menamatkan Sokongan Beberapa Permainan Mereka Untuk Windows XP dan Vista

Activision Blizzard merupakan nama yang tidak asing lagi dalam arena permainan video. Terkini, mereka dilihat telah mengumumkan bakal menamatkan sokongan permainan mereka untuk sistem operasi Windows XP dan juga Vista kelak pada tahun ini.

Antara permainan yang tidak lagi akan disokong adalah termasuk World of Warcraft, StarCraft II, Diablo III, Hearthstone, dan juga Heroes of the Storm.

Pengumuman ini mungkin tidak mengejutkan ramai memandangkan sejumlah pengeluar perisian telah mula menamatkan sokongan untuk kedua-dua sistem operasi lama berkenaan. Antara sebabnya adalah kerana Microsoft sendiri telah menghentikan penawaran sokongan sekuriti menjadikan sistem operasi berkenaan terdedah kepada pelbagai masalah sekuriti, selain versi lama yang menyukarkan integrasi pelbagai ciri-ciri teknologi terkini.

Seperti biasa, Activision Blizzard menasihatkan supaya pengguna menaik-taraf ke versi sistem operasi terkini untuk terus memainkan permainan mereka.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ldNkr7



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.