Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gangguan Bekalan Air Di Hulu Langat 28 Februari - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gangguan Bekalan Air Di Hulu Langat 28 Februari

Spread the love

KUALA LUMPUR – Empat kawasan di Hulu Langat akan mengalami gangguan bekalan air selama lapan jam pada 28 Februari ini berikutan kerja-kerja mengalih paip di sepanjang Jalan Perindustrian Balakong, Hulu Langat.

Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas), dalam kenyataan hari ini, berkata kawasan yang terlibat adalah Balakong Jaya, Taman Puncak Utama Balakong, Perusahaan Balakong Jaya dan Perusahaan Taman Balakong Jaya.

“Gangguan itu akan bermula 9 malam, 28 Februari dan berakhir pada 5 pagi pada hari berikutnya. Setiap usaha akan diambil bagi mempercepatkan penyelesaian kerja-kerja tersebut,” demikian menurut kenyataan itu.

Justeru, Syabas menasihatkan pengguna di kawasan terlibat supaya menyimpan bekalan air yang secukupnya sebelum kerja-kerja itu bermula.

Pelanggan boleh mendapatkan maklumat terkini mengenai kerja-kerja mengalih paip di kawasan itu dengan melayari laman sesawang www.syabas.com.my, aplikasi telefon pintar, ‘mySyabas’ atau Facebook ‘Air Selangor’ dan Twitter ‘air-selangor’. – BERNAMA

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lZGEyB

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.