Hi! Welcome Back and Stay Tune! FELDA sedia perangkap Tampines di Singapura - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

FELDA sedia perangkap Tampines di Singapura

KUALA LUMPUR: Jurulatih sementara FELDA United FC, Mohamad Nik mengakui betapa beliau sudah mempunyai strategi untuk berdepan Tampines Rovers pada aksi pembukaan Piala AFC di Stadium Jalan Besar, esok.

Katanya, strategi terbaik perlu dilakukan dalam memastikan skuad The Fighters bangkit dalam saingan Piala AFC selepas aksi kurang menyerlah dalam kempen Liga Malaysia (Liga M) musim ini.

“Setiap perlawanan, kita akan buat analisa pasukan lawan terlebih dulu untuk kita merangka satu strategi terbaik.  Saya pun sudah dapat gambaran bagaimana Tampines Rovers bermain, sama ada ketika mereka menyerang atau bertahan.

“Kami perlu bangkit dari prestasi hambar liga, kami tidak mahu tewas di Piala AFC,” katanya yang mengendalikan FELDA United selepas peletakan jawatan Azmi Mohamed pada 10 Februari lalu. 

FELDA United layak buat kali pertama ke Piala AFC selepas muncul naib juara Liga Super musim lalu dan berada dalam Kumpulan G bersama Tampines Rovers, Hanoi FC (Vietnam) dan Ceres Negros FC (Filipina). 

Selain itu, Mohamad turut berkata beliau perlu melakukan beberapa rombakan pemain apabila berdepan wakil Singapura itu. 

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2m3aqiB

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.