Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hololens Generasi Seterusnya Dilaporkan Akan Hadir Hanya Pada 2019 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hololens Generasi Seterusnya Dilaporkan Akan Hadir Hanya Pada 2019

Microsoft sedia mencuri perhatian ramai pengguna dan pembangun seluruh dunia melalui peranti gabungan realiti dan maya mereka, dinamakan sebagai Hololens. Ia telah diperkenalkan secara rasminya pada 2015 lepas, dan sehingga kini, ia lebih memfokuskan kepada pembangun dan juga perusahaan.

Terkini, ia dilaporkan yang mana Microsoft sedang menyusun kembali latar pembangunan untuk Hololens. Ia dikatakan Microsoft telah menghentikan pembangunan versi kedua, dan sebaliknya kini telah lebih memfokuskan kepada versi seterusnya. Walaubagaimanapun, ini hanya untuk pembangunan dalaman sahaja, dan berkemungkinan ia akan dipasarkan sebagai generasi kedua ketika dipasarkan kelak.

Microsoft dikatakan melakukan perkara ini dalam membawa lebih banyak ciri dan inovasi baru pada Hololens – sekaligus memberikan mereka kelebihan berbanding dengan pesaing lain.

Apa pun, ia dikatakan kemaskini untuk Hololens ini hanya dijangka hadir sekitar 2019 kelak sahaja.

Seperti biasa, arena realiti-gabungan ini masih pada peringkat awal lagi, dan ramai pihak membuat pelaburan ke arena berkenaan. Microsoft nampaknya ingin berada dihadapan mereka semua dengan menawarkan inovasi yang serba canggih dan tidak hanya hadir dengan kemaskini kecil semata-mata melalui Hololens.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lmju27



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.