Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Mungkin Hadir Dengan Peranti Windows 10 Dinamakan Samsung Galaxy Book - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Mungkin Hadir Dengan Peranti Windows 10 Dinamakan Samsung Galaxy Book

Samsung pada tahun lepas telah hadir dengan komputer dua-dalam-satu berasaskan sistem operasi Windows 10, dinamakan sebagai Galaxy TabPro. Desas-desus mengenai kemaskini untuknya telah kedengaran sebelum ini, dan kini info baru hadir memperlihatkan Samsung mungkin akan hadir dengan suatu peranti yang dinamakan Galaxy Book.

Info ini hadir melalui sebuah aplikasi Windows 10 yang telah diterbitkan oleh Samsung pada Windows Store, dinamakan sebagai “Book Settings” dan dikatakan sebagai aplikasi khusus untuk Galaxy Book.

Seperti ramai sedia maklum, peranti berkenaan masih tidak diumumkan lagi – dan memandangkan Samsung telah menerbitkan ia pada Windows Store seminggu sebelum Mobile World Congress, ia seperti memberikan petanda Samsung akan mengumumkannya ketika acara MWC kelak.

Jadi, mungkinkah kita akan melihat Galaxy Book ini diumumkan bersama-sama pengenalan Galaxy Tab S3 kelak?

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lCtA1D



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.