Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aplikasi MyDigi Dikemaskini Dan Kini Menyokong Fungsi Live Chat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aplikasi MyDigi Dikemaskini Dan Kini Menyokong Fungsi Live Chat

Pernah suatu ketika dahulu bagi mengetahui jumlah kredit dan bil telefon pengguna perlu memasukkan kod khas ke dalam peranti. Proses penghantaran mesej ini agak perlahan dan kurang mesra pengguna. Dengan terciptanya peranti pintar, fungsi ini digantikan dengan menggunakan aplikasi. MyDigi ialah aplikasi yang memudahkan proses di atas bagi pelanggan Digi.

Aplikasi MyDigi telah dikemaskini dengan antaramuka baru dan akhirnya membawakan sokongan Live Chat. Pelanggan boleh berinteraksi secara terus dengan pegawai perkhidmatan pelanggan terus menerusi Live Chat. Buat masa ini ia hanya berfungsi dari jam 10 pagi sehingga 9 malam. Pihak Digi akan mempertimbangkan sokongan 24 jam sehari sekiranya diperlukan pelanggan.

Komen kami selepas menggunakan aplikasi versi Android yang baru dikemaskini adalah sedikit negatif. Aplikasi mengambil masa yang lebih lama untuk dilancarkan. Mencari maklumat mengenai kuota data kini lebih sukar kerana perlu mentatal kemudian menekan sebuah lagi butang. Tiada lagi petunjuk jumlah data dalam bentuk graf yang kami rasakan lebih mudah difahami pengguna. Diharap antaramuka dapat diperhalusi lagi dan masa menanti yang lama dapat disingkatkan dengan segera.

Muat turun aplikasi MyDigi versi Android dari Google Play

Muat turun aplikasi MyDigi versi iOS dari App Store

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mt3TkL



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.