Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Mengesahkan Penawaran Samsung Flow Untuk Semua Pengguna Windows 10 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Mengesahkan Penawaran Samsung Flow Untuk Semua Pengguna Windows 10

Samsung pada tahun lepas telah memperkenalkan aplikasi Samsung Flow untuk telefon pintar Galaxy dan beroperasi selari dengan tablet Windows 10 dua-dalam-satu mereka, Galaxy TabPro S. Kini, selang setahun daripadanya, Samsung mengumumkan yang mana aplikasi berkenaan bakal ditawarkan untuk semua pengguna komputer Windows 10 bermula April 2017 ini.

Samsung Flow

Bagi anda yang tidak mengenali akan Samsung Flow, ia merupakan salah satu aplikasi yang membolehkan anda mengakses pelbagai notifikasi dan dokumen daripada telefon pintar ke Galaxy TabPro, atau Galaxy Book – sekaligus mempertingkatkan produktiviti anda. Ini kerana ketika anda bekerja, anda akan memandang skrin komputer anda, dan ia akan lebih mudah mengikuti pelbagai kemaskini terus daripadanya tanpa perlu mengambil dan mengaktifkan skrin telefon pintar setiap kali notifikasi masuk.

Samsung mengatakan kemaskini akan datang bakal membolehkan pengguna dari Galaxy S6 sehingga telefon pintar Galaxy terbaru menggunakannya pada semua tablet dan PC Windows 10.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mcHZlg



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.