Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cikgu Ghani Sedekah 1300 Ekor Ayam Proses Dan Sayur Kepada Orang Ramai, Habis Dalam Masa Sejam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cikgu Ghani Sedekah 1300 Ekor Ayam Proses Dan Sayur Kepada Orang Ramai, Habis Dalam Masa Sejam

Hari ini, seawal jam 6 pagi, halaman rumah Cikgu Ghani Haron di Kampung Masjid, Tikam Batu, Sungai Petani telah dikunjungi orang ramai selepas dia dengan rakan-rakan sukarelawan yang lain telah mengagihkan ayam proses segar percuma.

Kira-kira lebih 100 orang telah berkumpul di depan pagar rumahnya untuk mendapatkan ayam percuma berkenaan di mana katanya tidak sampai sejam kesemua 1,300 ayam proses segar habis diagihkan.

Menurut beliau projek berkenaan adalah hasil sumbangan orang ramai dalam projek sedekah jariah yang diwujudkanya di mana dia telah membelanjakan RM13,000 untuk agihan berkenaan termasuk sayur-sayuran.

“Dalam keadaan ekonomi yang kurang baik ketika ini ditambah dengan kenaikan harga ikan secara mendadak turut memberi kesan kepada orang ramai.

“Saya berharap dengan pemberian ayam percuma ini sedikit sebanyak dapat meringan beban golongan berpendapatan sederhana dan rendah,” katanya. – Siakapkeli.my

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2m7eelj

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.