Hi! Welcome Back and Stay Tune! Guru lelaki dirogol 4 pelajar wanita sampai pengsan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Guru lelaki dirogol 4 pelajar wanita sampai pengsan

Seorang guru lelaki terkejut melihat keadaan kemaluannya yang lebam selepas sedar dari pengsan dipercayai dirogol empat orang remaja perempuan.

Guru lelaki yang berasal dari Zimbabwe tersebut menceritakan bahawa dia mengalami seksual selama berjam-jam oleh empat perempuan berkulit cerah yang masing masih dipercayai pelajar.

Dalam kejadian itu, dia menumpangkan 4 remaja wanita berkenaan dalam perjalanan balik ke rumah menaiki kereta.

Kemudian salah seorang wanita menyuruhnya masuk ke jalan kecil sebelum berhenti, secara tiba-tiba salah seorang dari mereka menekup mulutnya dari belakang dengan kain yang membuatnya tidak sedarkan diri.

Pihak polis setempat yang membuat siasatan mendapati mangsa memakai kereta Toyota Quantum, empat penumpang wanita berkenan adalah buruan pihak polis yang sudah beberapa kali melakukan aktiviti seksual terhadap lelaki di kawasan itu.

Bulan lalu sahaja terdapat 3 lelaki yang menjadi mangsa, dipercayai empat wanita itu memiliki perniagaan menjual sperma lelaki.

Alasan mereka menumpang kereta orang lain dengan mengatakan ingin menjemput seorang rakan dan kemudiannya mengalihkan laluan perjalanan mereka.

Beberapa mangsa berkata bahawa salah seorang dari perempuan itu pasih berbahasa Ndebele, sesekali mereka bercakap dengan bahasa yang tidak difahami.

Guru yang menjadi mangsa berkata, sebelum dia ditekup salah seorang wanita sempat memberikan sebotol minuman, ketika dia sedarkan diri dia berada di semak samun dengan keadaan telanjang dan kemaluannya lebam. Dia kemudian bergegas ke dalam kereta dan melaporkan kejadian kepada pihak polis.

Sebelumnya, mangsa mendakwa bahawa dia pernah melihat gadis berkenan dan mereka juga pernah cuba menggodanya.

The post Guru lelaki dirogol 4 pelajar wanita sampai pengsan appeared first on MyNewsViral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mKGpDL

✍ Sumber : ☕ MyNewsViral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.