Hi! Welcome Back and Stay Tune! Syarikat Disebalik Snapchat Dilaporkan Pernah Membangunkan Dron Tersendiri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Syarikat Disebalik Snapchat Dilaporkan Pernah Membangunkan Dron Tersendiri

Terdapat pelbagai dron di pasaran hari ini dengan fokus terhadap rakaman gambar dan juga video. Terkini, laporan baru hadir mengatakan pembangun aplikasi popular Snapchat turut pernah membangunkan dron tersendiri dengan fokus terhadap rakaman gambar dan video.

Ini bukan kali pertama pihak Snapchat membangunkan peranti mereka tersendiri. Sebelum ini, mereka telah melancarkan sebuah kaca mata khusus yang dilengkapi dengan kamera untuk memudahkan rakaman gambar dan video. Ia juga telah mula dijual sejak tahun lepas.

Dengan dron ini, ia mungkin akan memudahkan pengguna dalam berkongsi terus rakaman mereka ke medium Snapchat. Tetapi kini, status pembangunan dron berkenaan tidak diketahui lagi – dan menjadi tanda tanya bakal dipasarkan atau sebaliknya.

Apa pun, mungkin buat masa ini Snapchat perlu memfokuskan kepada aplikasi mereka terlebih dahulu – apatah lagi dengan Facebook yang menyerang mereka melalui Instagram dan WhatsApp.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lp2NBm



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.