Hi! Welcome Back and Stay Tune! 2 'biawak' gigih curi token dobi layan diri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

2 'biawak' gigih curi token dobi layan diri

Pada 29/03/17 jam 5:30 pagi bersamaan hari Rabu,  ada dua ekor ‘biawak’ yang datang ke dobi layan diri saya dan cuba untuk mencari makan dengan cara yang 100% salah. Pertama kali saya jumpa ‘biawak’ yang bodoh macam dorang ini.
Wahai ‘biawak-biawak’ yang pandai bodoh, kamu tahu membaca ke tidak? Sudah terang-terang ditulis di kedai itu CCTV 24jam tapi masih juga kamu mahu merompak. Dan lucunya, apa yang kamu mahu rompak? Token saja yang ada dalam mesin. Ingat apa? Duit? 
Inilah manusia paling bodoh di dunia yang membuat kerja tanpa berfikir  buat kerja bodoh atau kerja pintar. Ternyata otak kamu memang tidak berguna.  Tidak berbaloi dengan penat lelah kamu dengan apa yang kamu dapat.
Tak apalah, sekarang saya bagi kami glamour. Dan lagi satu nasihat saya pada kamu wahai ‘biawak’, sila beritahu saya kalau kamu tiada duit untuk mencuci kain ya. Saya boleh tolong kamu daripada kamu merompak benda yang tiada faedah.
Buat semua, sila viralkan post ini supaya sesiapa yang mengenali dua ekor ‘biawak’ ini, sila hubungi balai polis berdekatan atau WhatsApp sahaja makluman yang anda semua tahu kepada no 0132348898.
Saya bagi hadiah kepada mereka yang membantu menangkap dua ekor biawak ini. Terima kasih kerana membaca, membantu viral dan yang membantu sehingga tertangkapnya biawak-biawak ini. Sekian.


Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nK1IHk

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.