Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Anak saya suka tido dengan botol susu sejak kecil lagi” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Anak saya suka tido dengan botol susu sejak kecil lagi”

Perkongsian oleh Jeb Ain mengenai masalah gigi anaknya. Baca lagi:

Oleh kerana ramai sahabat-sahabt saya pm & wasak saya bertanya kenapa anak sulung saya kerana operet buang semua gigi..

jadi saya kongsi sedikit ya..

Anak saya suka tido dengan botol susu sejak kecik lagi. Plus gigi dia masa 6 bulan dah tumbuh. So bahagian atas 4 batang memang rongak terus. Haritu sampi nanah sebab infection kuman. after cover antibiotik ok sikit.

Then saya terus refer pakar gigi sebab tak tahan dengan problem gigi anak. Anak saya takde makan gula-gula or jajan macam budak-budak lain dia hanya obses pada susu botol. So sebab manis susu tula gigi jadi terhakis.

Solution dia kena buat dental clearence untuk elak kuman dan supaya gigi kekal tumbuh dengan cantik dan sehat. Gigi anak digosok. Tapi rezeki dia nak jadi macam ni nak buat macam mana. Saya mmpu buat macam ni jalan terbaik. Dan after operation 3 jam dia trus makan bubur dan minum mcm biasa. Takde merengek or menangis sangat-sangat saya syukur sebab dia sendiri tak tahan dengan gigi lama dia. Heheh. Doakan saya istiqomah jaga gigi anak nanti.

The post “Anak saya suka tido dengan botol susu sejak kecil lagi” appeared first on The Alternatif.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2ox9mVs

✍ Sumber Pautan : ☕ The Alternatif


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.