Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bayi berperwatakan orang dewasa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bayi berperwatakan orang dewasa

MUNGKIN kita sudah biasa menonton animasi yang menampilkan pelbagai jenis haiwan bercakap dan berinteraksi dengan manusia, namun bagaimana pula dengan bayi yang boleh melakukan perkara yang sama, malah berkelakuan seperti orang dewasa?

Syarikat produksi Dream Works Animation tampil dengan sesuatu yang menarik menerusi filem The Boss Baby, sebuah kisah diadaptasi buku popular karya Marla Frazee menggunakan tajuk yang sama.

Lebih menarik, filem ini merupakan hasil buah tangan Tom McGrath, pengarah sebelum ini cukup terkenal dengan filem-filem box-office seperti Megamind dan Magadascar.

The Boss Baby mengisahkan tentang Tim Templeton (Tobey Maguire), kanak-kanak tujuh tahun yang cemburu dan berasa terancam dengan kehadiran adik barunya, Boss Baby (Alec Baldwin).

Selepas kehadiran Boss Baby yang tampil unik dengan sut pejabat dan briefcasenya, Tim berasakan ibu bapanya terlalu memberi perhatian kepada adik barunya itu menyebabkan dia merancang untuk mendapatkan kembali kasih sayang ibu bapanya dengan cuba mencari kesalahan bayi itu.

Suatu malam, Time mendapati Boss Baby sebenarnya bukanlah bayi biasa, sebaliknya boleh bercakap dan berperwatakan seperti orang dewasa, malah dia juga merupakan seorang pekerja di sebuah syarikat pembekalan bayi.

Dari situlah bermulanya konflik di antara keduanya sehingga mencetuskan pelbagai kekecohan dengan aksi lucu.

Filem ini mengetengahkan isu kasih sayang sebagai tema utama dan dekat dengan semua orang.

Kisah adik-beradik cemburu antara satu sama lain sering berlaku dalam keluarga, namun Tom McGrath bijak menambah rencah menyelitkan isu-isu lain sebagai penguat cerita.

Penonton bukan sekadar terhibur aksi-aksi comel dan lucu watak-watak utamanya, tetapi juga dalam masa sama turut beremosi dengan aksi yang menyentuh hati.

Secara keseluruhannya, filem ini banyak menyelitkan mesej dan pengajaran secara tidak langsung bukan hanya untuk si cilik, tetapi juga untuk penonton dewasa agar lebih memahami dunia kanak-kanak.

The Boss Baby sebuah filem yang cukup menghiburkan dan berbaloi ditonton seisi keluarga.

The post Bayi berperwatakan orang dewasa appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nJSFG9

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.