Hi! Welcome Back and Stay Tune! PKNP Akui Dapat Pengajaran Selepas Dibelasah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PKNP Akui Dapat Pengajaran Selepas Dibelasah

KETUA Jurulatih PKNP FC, Abu Bakar Fadzim . – Foto Abdullah Yusof

ALOR SETAR: Pembimbing PKNP FC, Abu Bakar Fadzim menyifatkan kekalahan 1-6 di tangan Kedah dalam aksi suku akhir pertama Piala FA di Stadium Darul Aman, semalam, sebagai satu pengajaran berguna buat mereka.

Namun, dia mengakui keputusan itu tidak melemahkan semangat mereka sama sekali dan sedia untuk melakukan kebangkitan apabila menerima kunjungan skuad Helang Merah pada 21 April ini.

“Saya akui untuk meneruskan usaha meningkatkan prestasi, pemain harus belajar dan melalui pengalaman berhadapan dengan pasukan yang berada di tahap lebih tinggi.

“Kita tahu keserasian kebanyakan pemain Kedah sudah dibentuk sejak musim lalu lagi. Jelas sekali jurulatih Tan Cheng Hoe berjaya memberi impak kekuatan untuk mereka dalam perlawanan ini.

“Di peringkat suku akhir kedua nanti, saya yakin pemain PKNP FC akan bangkit dengan kekuatan baharu bersama pemain import yang akan kembali beraksi,” kata Abu Bakar selepas perlawanan di Stadium Darul Aman itu.

“Kami tetap positif di atas kejayaan PKNP sampai ke tahap suku akhir (Piala FA) pada musim ini dan fokus seterusnya pada tahun pertama Liga Perdana ini adalah layak ke saingan Piala Malaysia.”

Apapun, Abu Bakar sedar tugas berat menanti mereka di Ipoh pada aksi kedua nanti.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2oxijOp

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.