Hi! Welcome Back and Stay Tune! Khas buat kaum lelaki, sila meroyan kalau isteri yang kau ceraikan jadi 'Janda Meletop' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Khas buat kaum lelaki, sila meroyan kalau isteri yang kau ceraikan jadi 'Janda Meletop'

Yelah, bila kau duduk serumah dengan dia, memang kau naik muak tengok dia bangun pagi dengan muka zombi, rambut macam makmunah, kadang-kadang selekeh, kadang-kadang berbau selepas cuci ayam atau ikan dan kadang-kadang kentut busuk sampai boleh membuatkan kau terasa nak muntah. 
Sebab itu kau rasa wanita di luar sana lagi cantik dari isteri kau. Tetapi kau silap bro. Orang perempuan bila dah jadi isteri dan mak orang, penat dia lain macam, yang tidurnya lena sampai jadi seperti zombi sebab jadual tidur dia sekali saja sehari. Kerja dia dari pagi sampai ke malam. Mana nak jaga anak lagi, suami lagi, rumah lagi dan macam-macam lagi kerja yang dia perlu buat. 
Dan kau kena tahu part mengandung, beranak hingga ke dalam pantang pun belum cukup penat dan rehatnya. Jadi, hargailah isteri anda yang masih setia berada di sisi anda, yang sanggup menerima baik buruk kau. 
Lagi satu point penting, orang perempuan ini sama saja Benda sama yang kau akan lihat dan rasa tetapi yang membezakannya adalah sifat dan hati dia yang tidak sempurna tetapi akan menjadi seseorang yang cantik dan istimewa di hati suami mithali dan anak-anak. 
Sekadar coretan waktu pagi dan saya masih lagi isteri kepada Mohd Shahruddin. 


Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nXZPc7

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.