Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Park Akan Dibuka Pada April 2017 – Kampus Baru Apple Mirip Piring Terbang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Park Akan Dibuka Pada April 2017 – Kampus Baru Apple Mirip Piring Terbang

Apple hari ini secara rasminya mengumumkan kampus baru mereka seluas 175-ekar yang bakal dikenali dengan nama Apple Park. Ia bakal dibuka kepada pekerja Apple bermula daripada bulan April ini, selain turut dilengkapi kawasan terbuka yang boleh dihadiri oleh pengunjung awam.

Apple Park ini dikatakan telah dibayangkan oleh Steve Jobs sebagai pusat untuk kreativiti dan juga kolaborasi. Teater di Apple Park sendiri akan dinamakan bersempena pengasas popular berkenaan, iaitu Steve Jobs Theater.

Apple Park

Menurut Tim Cook, visi Steve Jobs mendahului masa beliau. Steve Jobs dikatakan ingin Apple Park ini menjadi pusat kepada inovasi bagi pelbagai generasi.

Dengan penekanan terhadap tenaga hijau, Apple Park akan dijana menggunakan tenaga solar, dan turut menggunakan rekaan yang mesra tenaga.

Menurut Apple, Apple Park ini akan mempunyai pusat untuk pengunjung awam yang dilengkapi dengan Apple Store dan juga kafe khusus.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2luXNgz



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.