Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Memang aku takkan maafkan janda ini sampai mati” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Memang aku takkan maafkan janda ini sampai mati”

Saya nak kongsikan kisah seorang janda anak tiga yang tidak tahu malu ini. Kerja dia hanya tahu mengacau rumah tangga saya. Saya tidak tahu bila dia mula berkawan dengan suami saya.

Mahu dijadikan cerita, saya baru dapat tahu yang saya sedang mengandungkan anak pertama kami. Kita orang tunggu rezeki ini sejak dua tahun yang lepas dan akhirnya, alhamdulillah Allah SWT makbulkan doa-doa kami sekeluarga.

Saya gembira dengan berita ini. Tetapi dalam masa yang sama, saya dapat tahu yang janda ini sedang berkawan dengan suami saya. Hati ini tidak tahu nak cakaplah. Sudahlah emosi semasa mengandung ini tidak menentu, ditambah pula dengan masalh macam ini yang datang dalam rumah tangga.

Selama saya mengandung, saya memang banyak makan hati dengan sikap suami dengan janda itu. Saya ada cakap dengan suami pasal hal ini, dia berikan alasan yang dia tidak ada apa-apa hubungan dengan janda itu. Tetapi dari pemerhatian saya, saya lihat janda itu yang memang lebih-lebih. Setiap malam mesti dia Whatsapp suami saya tanpa memikirkan perasaan saya.

Saya pernah sound janda ini supaya jangan berkawan lagi dengan suami saya, dia menjawab “Dia aku akan layan laki hang”. Allahuakbar, perempuan jenis apalah macam ini. Siap letak Whatsapp DP dia gambar suami saya dan berani dia update status “Your husband loves me”. Memang dia sengaja buat macam itu supaya saya nampak di Whatsapp dia.

Saya selalu tertekan dan selalu memikirkan perkara yang bakal terjadi sampailah saya keguguruan. Saya sedih sangat. Saya tidak akan maafkan janda keparat ini sampai mati. Merosakkan rumah tangga orang sampai macam ini sekali. Saya sertakan Facebook janda ini, gambar dia dan DP serta status Whatsapp dia.

Kifarah itu ada, apa yang jadi ini aku redha. Ada hikmahnya kenapa Allah SWT tarik baik anak ini, anak syurga ummi. Tunggu ummi di sana ye nak?

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lKNmYs

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.