Hi! Welcome Back and Stay Tune! Galaxy C9 Pro Dengan Memori 6GB RAM Dijangka Berharga RM2299 Di Malaysia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Galaxy C9 Pro Dengan Memori 6GB RAM Dijangka Berharga RM2299 Di Malaysia

Samsung Malaysia dijangka akan mula menawarkan Galaxy C9 Pro untuk pasaran Malaysia tidak lama lagi. Melalui acara khusus yang diadakan dikalangan para pengedar peranti di Malaysia, ia dikongsikan yang mana Galaxy C9 Pro bakal ditawarkan pada harga RM2299 di Malaysia.

Samsung Galaxy C9 Pro merupakan telefon pintar bersaiz besar, dimana ia dilengkapi skrin 6.0-inci dengan paparan HD penuh. Peranti ini juga turut menyertakan cip lapan-teras 1.95Ghz, memori sehingga 6GB RAM, dan ruangan storan 64GB.
Melengkapkan telefon pintar ini adalah kamera hadapan dan belakang 16-megapixel, selain bateri berkapasiti 4000mAh. Peranti ini juga adalah peranti pertama Samsung dengan sokongan memori sehingga 6GB RAM untuk pasaran tempatan.
Buat masa ini, tarikh jualannya masih tidak diketahui lagi. Kita mungkin akan mendengar lebih lanjut mengenai pelancaran rasminya di Malaysia tidak lama lagi.
>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mbNg9P



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.