Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Mengesahkan Dua Kemaskini Besar Windows 10 Akan Hadir Pada Tahun Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Mengesahkan Dua Kemaskini Besar Windows 10 Akan Hadir Pada Tahun Ini

Microsoft pada tahun ini bakal menawarkan kemaskini Windows 10 Creators Update yang dijangka hadir pada April ini. Selain daripada kemaskini berkenaan, Microsoft dijangka akan memperkenalkan satu lagi kemaskini besar pada tahun ini, berkemungkinan pada penghujung tahun.

Perkara ini dikongsikan Microsoft pada acara Microsoft Ignite yang diadakan di Australia.

Windows 10

Sebelum ini sendiri, Microsoft telah diperkatakan bakal menawarkan dua kemaskini besar Windows 10 pada tahun ini, dan perkongsian baru ini hadir selari dengannya.

Seperti ramai sedia maklum, selain daripada informasi yang sedia dikongsikan mengenai Windows 10 Creators Update, beberapa desas-desus mengenai Project Neon dan Windows 10 Cloud turut telah kedengaran akhir-akhir ini. Mungkinkah kita akan melihat ia diperkenalkan kepada umum pada penghujung tahun ini?

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lnChvA



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.