Hi! Welcome Back and Stay Tune! Trend #FishBra Kegilaan Pelik Terbaru Di Instagram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Trend #FishBra Kegilaan Pelik Terbaru Di Instagram

Spread the love

INSTAGRAM merupakan salah satu platform untuk menunjukkan bakat-bakat yang tersembunyi seperti edit gambar, menyanyi,bermain gitar, piano dan lain-lain lagi . Selain itu, ramai juga yang memuat naik gambar-gambar yang menarik dan menunjukkan gaya-gaya yang pelik dan menarik sekaligus menjadi “trend” di platform sosial tersebut.

Terbaru, Instagram kini dibanjiri dengan trend selfie terbaru yang digelar #FishBra atau bra ikan!

Untuk memberi deskripsi yang jelas tentang apa sebenarnya yang dimaksudkan dengan #FishBra ini, bayangkan wanita menangkap ikan dan hasil tangkapan itu diangkat ke paras dada, memberi ilusi mereka memakai coli berupa ikan.

Payah untuk tentukan sama ada masyarakat semakin suka mencetuskan trend tak masuk akal kebelakangan ini, atau memang otak manusia bergravitasi ke arah rangsangan visual yang tampak kelakar tapi sebenarnya tak lah lawak mana pun. Pelik ada lah!

Ada yang berpendapat trend ini menunjukkan kaum wanita kini semakin berminat terhadap aktiviti memancing ataupun geli memegang ikan hidup.-MYNEWSHUB.CC

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2kKh9RK

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.