Hi! Welcome Back and Stay Tune! Asus Kini Menawarkan Kemaskini Android 7.0 Nougat Untuk Zenfone 3 Deluxe - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Asus Kini Menawarkan Kemaskini Android 7.0 Nougat Untuk Zenfone 3 Deluxe

Asus merupakan salah satu pengeluar peranti dari Asia yang terkenal dengan penawaran telefon pintar Zenfone. Pada tahun lepas, mereka telah hadir dengan keluarga Zenfone 3, dan peranti flagship dibawahnya adalah Zenfone 3 Deluxe.

Kini, bermula minggu ini, pihak Asus telah mula menawarkan kemaskini Android 7.0 Nougat untuk pengguna Zenfone 3 Deluxe.

Asus Zenfone 3 Deluxe

Selain kemaskini versi Android, Asus juga kini membuang sokongan Share Link, tiada lagi fungsi ShakeShake, dan beberapa gambar latar telah dibuang kerana tidak selari dengan sistem operasi baru.

Bagi anda yang menggunakan Zenfone 3 Deluxe, anda boleh menyemak sama ada kemaskini sudah tersedia untuk peranti anda dengan ke halaman Settings > About > System Update.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mOoOLb



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.