Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!!

Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!! | Macam pelik dengar buah pinggan dicuri kan? Bagaimana pula buah pinggang yang ada dalam badan kita dicuri?

Seorang wanita warga Indonesia, 25 dicuri buah pinggangnya semasa bekerja di Doha pada tahun 2014. Dia bekerja di sana kerana tawaran gaji yang lebih lumayan. Bagaimanapun, suatu hari dia dibawa ke hospital.

“Pada hari ketiga bekerja majikan membawa saya ke sebuah hospital dengan alasan untuk pemeriksaan kesihatan.

“Bagaimanapun, saya tiba-tiba dibius menyebabkan saya tidak sedarkan diri dan terus dibawa masuk ke dewan bedah,” katanya.

Selepas sahaja sedar dia merasa sakit di bahagian pinggan dan ada kesan jahitan di situ.

“Tidak lama selepas itu, majikan menghantar saya pulang ke agensi pekerjaan di Abu Dhabi di mana saya diambil bekerja oleh majikan lain.

“Saya bekerja dengan tiga majikan berbeza tetapi mereka semua menghantar saya balik kerana saya sering sakit,” jelasnya.

Bila pulang sahaja ke kampung, dia sering jatuh sakit dan terus ke hospital.

“Pada Januari lalu, saya menjalani pemeriksaan di hospital dan doktor yang membuat imbasan X-ray terkejut apabila mendapati buah pinggang kanan saya hilang,” katanya.

Sri Rabitah hadir ke pejabat ketua daerah Lombok Utara kelmarin untuk membuat aduan dan mendapatkan bantuan.

“Saya mahu kerajaan mengambil tindakan terhadap pihak yang mencuri sebelah buah pinggang saya,” tegasnya.

Sumber : Erafm

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post Wanita Ini Mengadu Selalu Sakit. Selepas Xray Doktor TERKEJUT Buah Pinggang Wanita Ini DICURI !!! appeared first on SEMASA VIRAL.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mNuSDw



✍ Sumber : ☕ SEMASA VIRAL


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.